DAPAT CPUV / BUFFERED EARNING LAGI DARI NUFFNANG - lawak santai aje
LAWAK :

DAPAT CPUV / BUFFERED EARNING LAGI DARI NUFFNANG

Khamis, 5 September 2013 TERIMA KASIH NUFFNANG

walaupun agak sibuk kat tempat kerja baru nih.. aku curi-curi masa update blog aku nih serta balas jejak rakan-rakan semua..

pengunjung blog aku nih pun dah banyak berkurangan.. mungkin sebab aku kurang update blog aku nih terutama selepas cuti raya aku yang panjang.. tapi NUFFNANG tetap percaya dan bagi aku lagi kempen CPUV walaupun aku tak hantar tiket minta CPUV dari NUFFNANG.. TERIMA KASIH NUFFNANG

kempen terbaru kat blog aku nih adalah.. Digi Prepaid Project Zoom


TERIMA KASIH PADA SEMUA PENGUNJUNG BLOG AKU NIH.. aku amat berterima kasih pada kalian semua yang telah memberikan sokongan dan sumbangan kepada blog aku nih.. Jasa anda semua amat berharga pada aku..

AKU SAYANG SEMUA... TERIMA KASIH


Share this article :

+ ulasan + 12 ulasan

5 September 2013 pada 9:36 PG

tahniah...nuffnang dah merajuk ngn cik nor...dia dah dah tak bg CPUV kat cik nor dah..huhu

5 September 2013 pada 9:39 PG

Assalammualikum... jom santai,

Tahniah k... moga sukses selalu k...

mselim3

5 September 2013 pada 10:02 PG

tahniahhhhh :)

5 September 2013 pada 10:37 PG

adalah tu nanti nor.. nuffnang tengah cari iklan yang sesuai nak bagi nor tu.. sabar ajelah.. ataupun hantar aje tiket tiket minta.. nanti dia akan pertimbangkanlah tu..

5 September 2013 pada 10:39 PG

terima kasih mselim3

5 September 2013 pada 10:41 PG

terima kasih Cik Mun

5 September 2013 pada 10:45 PG

En Nuff suka kat Blog Azman ni..sbb tu dia kasi..hehehe..apapun tahniah..selamat maju jaya:)

5 September 2013 pada 10:51 PG

tahniah man.. memang murah rezeki.. :D

5 September 2013 pada 11:04 PG

Terima kasih Sura.. Ini sumbangan anda semua.. tanpa sokongan anda blog man takkan terpilih

5 September 2013 pada 11:06 PG

sebab tu rasa sayang nak berhenti.. tapi kerja sekarang terlalu padat.. blog nih hanya boleh buat part time aje..

5 September 2013 pada 11:21 PG

tahniah.. kalau sudi meh kongsi tips. hahaha nuffnang xnk pon bagi kite BE

5 September 2013 pada 11:32 PG

rasanya macam takde tips.. tapi boleh tengok entry lama man.. macamana man boleh dapat CPUV / BE nih

tengok kat sini
http://jom-santai-aje.blogspot.com/2013/07/teknik-untuk-mendapatkan-nuffnang-cpuv.html

dan sini
http://jom-santai-aje.blogspot.com/2013/07/teknik-mendapatkan-cpuv-terbukti-boleh.html

Catat Ulasan

Pengikut

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. lawak santai aje - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger