TERIMA KASIH CHURP CHURP - lawak santai aje
LAWAK :

TERIMA KASIH CHURP CHURP

Isnin, 9 September 2013


Seperti yang telah dijangka.. Cek dari Churp Churp pun sampai.. sudah boleh tunai.. INILAH CEK YANG PERTAMA AKU DAPAT DARI CHURP CHURP..

Agak lama jugak untuk dapat hasil yang pertama nih.. aku mula daftar dengan ChurpChurp nih pada tahun 2011..
Lambat betul earningnya nak bergerak.. aku share kat facebook aje masa mula dulu..

bermula awal tahun 2013 barulah aku mula tergerak hati nak share ChurpChurp kat dalam Blog aku nih.. waktu itulah baru earning aku bergerak laju sikit.. Akhirnya dapat juga aku CashOutkan earning ChurpChurp..

TERIMA KASIH semua pengunjung blog nih.. Korang memang TERBAIK.. Korang yang telah menjadikan CashOut ini suatu kenyataan.. kalau tanpa korang nak harapkan kawan-kawan kat Facebook hurmmmm tak merasalah aku duit ChurpChurp nih.. TERIMA KASIH SEMUA

ALHAMDULILLAH SYUKUR PADA ALLAH YANG MEMBERI REZEKI DAN KESIHATAN PADAKU UNTUK MENERUSKAN BLOG INI..


Share this article :

+ ulasan + 11 ulasan

9 September 2013 pada 10:50 PG

tahniahhhh sy tggu depan kedai aiskrim ya hee

9 September 2013 pada 10:58 PG

tahniah..blh la belanja cik nor..hiihi

9 September 2013 pada 11:30 PG

tahniah ye,.. walaupun mama jarang tinggalkn komen, mama tetap klik2 di sini, sebab mama tahu azman pun selalu singgah blog mama.... hihi

9 September 2013 pada 11:31 PG

hahaha.. boleh boleh..

9 September 2013 pada 11:33 PG

boleh cik nor.. hahaha jom mai singgah kluang

9 September 2013 pada 11:58 PG

terima kasih mama

9 September 2013 pada 12:15 PTG

tahniah man.. :D

9 September 2013 pada 12:36 PTG

terima kasih aiza

9 September 2013 pada 2:07 PTG

waa tahniah yer... ^_^

9 September 2013 pada 4:43 PTG

terima kasih

10 September 2013 pada 9:32 PG

Alhamdulillah rezeki =) tahniah..

Catat Ulasan

Pengikut

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. lawak santai aje - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger