PENGELUARAN 8 SHARE YANG PERTAMA - lawak santai aje
LAWAK :

PENGELUARAN 8 SHARE YANG PERTAMA

Jumaat, 31 Januari 2014


Inilah pengeluaran aku dengan 8 share yang pertama..
tak banyak pun.. RM50.00 aje.. (sebab minimum pengeluaran adalah RM50.00)..
aku tak tunggu lama-lama.. cukup aje minimum pengeluaran aku terus cashoutkan..
pembayaran adalah terus kedalam akaun dalam masa 30 hari.. (Aku akan update kat blog aku nih bila payment dah masuk akaun)

8 Share lebih kurang macam Churpchurp jugak.. satu klik boleh dapat 20 sen..

sebelum nih aku lebih banyak kongsikan iklan nih kat facebook aku.. tapi kalau korang perasan aku dah mula kongsikan iklan nih kat blog aku..

bukan niat aku nak curang kat Nuffnang dan Churpchurp.. cuma kalau korang perasan jugak nuffnang sekarang dah macam kurang bagi income.. kebanyakkan iklan nuffnang yang keluar adalah iklan churpchurp yang takde hasil income.. huhuhuhu..
lagipun aku perhatikan status glitterati aku pun tak hilang bila aku share iklan 8share nih kat blog aku.. maknanya ok kot.. hehehe

Churpchurp pulak aku bukannya berpaling tadah... cuma pengeluaran aku yang aku buat pada bulan 10 tahun lepas, sampai sekarang tak dapat lagi..
aku dah hantar tiket tanya kat churpchurp.. pihak mereka kata mungkin cek aku tersalah kirim ke alamat yang salah.. huhuhuhu
sampai sekarang masih menunggu payment churpchurp aku..

Terima kasih pada mereka yang klik iklan aku nih.. Jasa anda semua aku amat hargai.. Terima kasih banyak-banyak
Share this article :

+ ulasan + 5 ulasan

31 Januari 2014 pada 12:53 PTG

Masyukk...Sy Pun Skli Iklan Masuk rm 20 sen ja..haha

http://shafiqhashim.blogspot.com/2014/01/2nd-giveaway-by-nabilamedan.html

31 Januari 2014 pada 12:57 PTG

cik nor punya cash out RM55..hihik

31 Januari 2014 pada 3:19 PTG

@Shafiq Hashim lagi ramai klik, lagi banyak dapat

31 Januari 2014 pada 3:19 PTG

@Normi Nieza hahaha.. tahniah cik nor

21 Jun 2014 pada 1:01 PTG

huhu best ny dah cashout..saya bila lagi pon xtaw..

Catat Ulasan

Pengikut

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. lawak santai aje - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger