DUIT DARI 8SHARE DAH MASUK AKAUN - lawak santai aje
LAWAK :

DUIT DARI 8SHARE DAH MASUK AKAUN

Rabu, 19 Februari 2014



Alhamdullillah.. cashout aku yang pertama bersama 8 share berjalan lancar..

berbeza dengan nuffnang dan churpchurp, pembayaran dibuat terus kedalam akaun bank..

nampak lebih mudah dan cepat.. takde masalah cek tak sampai ke alamat rumah..

hurmmmm masalah aku dengan pengeluaran kedua bersama churpchurp masih belum selesai sampai hari ini.. huhuhuhu.. dengan adanya cashout 8 share nih dapatlah juga meredakan kesedihan aku..

penglibatan aku bersama 8share nih bukanlah sebab aku nak curang dengan nuffnang dan churpchurp.. tapi sebagai pendapatan alternatif setelah pendapatan nuffnang aku macam tak bergerak sejak awal tahun nih.. aku dah buat pengeluaran churpchurp kali ke 3 walaupun cek untuk pengeluaran yang ke2 masih aku belum terima.. harap-harap takde masalah dalam pengeluaran yang ke 3 nih.. jangkaan cek churpchurp akan sampai pada pertengahan bulan march nanti.. aku akan updatekan bila cek churpchurp nih sampai nanti..
Share this article :

+ ulasan + 6 ulasan

19 Februari 2014 pada 1:00 PTG

tahniah..blh blanja..hihik

19 Februari 2014 pada 1:22 PTG

Alhamdulliah bro, rezeki.. semoga terus berjaya :)

19 Februari 2014 pada 8:13 PTG

Tahniah :D

19 Februari 2014 pada 8:35 PTG

semoga ada lagi banyak idea lawak ye bro . ! sekali sekala singgah blog blog aq ya :D

4 Mac 2014 pada 2:07 PTG

Tahniah (^^,) Berapa ye min baru boleh cashout 8share ney?

4 Mac 2014 pada 2:28 PTG

@Siti Nooryanawati Mohamed minimum rm50 aje

Catat Ulasan

Pengikut

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. lawak santai aje - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger