NUFFNANG - lawak santai aje
LAWAK :

NUFFNANG

Khamis, 11 September 2014

Agak lama aku tak update pasal Nuffnang.. bukan aku merajuk dengan Nuffnang.. malah aku cukup gembira dengan Nuffnang.. tak putus-putus bagi CPUV kat blog aku nih..
kesibukkan aku dengan blog Giveaway aku membuatkan aku sedikit mengabaikan blog aku nih.. maaf pada semua pengunjung yang singgah ke blog aku nih macam singgah ke blog yang tidak punya admin lagi.. huhuhuhu.. maafkan aku semua.. aku macam dah terlalu obses dengan blog yang aku buat untuk join Giveaway.. banyak masa aku habiskan untuk menyertai giveaway, segmen dan contest..
Entry nih aku buat khas untuk ucapkan terima kasih pada Nuffnang yang masih terus berikan kepercayaan untuk blog aku ini menerima kempen CPUV yang berterusan.. setakat ini ada 1 CPUV ongoing untuk blog aku nih dan 3 CPUV untuk blog Giveaway aku..
Terima kasih juga pada semua yang masih terus berkunjung ke blog aku nih dan menyumbangkan klik-klik yang berharga.. TERIMA KASIH SEMUA..

JEMPUT SEMUA UNTUK BERKUNJUNG KE BLOG GIVEAWAY AKU
http://giveaway-jom-santai-aje.blogspot.com/
Share this article :

+ ulasan + 10 ulasan

11 September 2014 pada 1:00 PTG

Tahniah..

11 September 2014 pada 1:03 PTG

@Azlealee Bashir terima kasih

11 September 2014 pada 1:30 PTG

fuyooo..
happy blogging ^^

11 September 2014 pada 1:39 PTG

banyak tu..share skit..:)

11 September 2014 pada 2:09 PTG

@Norul Rahim happy blogging to you too

11 September 2014 pada 2:12 PTG

@Normi Nieza belum tunaikan lagi cik nor.. man nak kumpul sampai bulan 12.. boleh buat pergi melancong

11 September 2014 pada 2:16 PTG

tahniah

11 September 2014 pada 2:34 PTG

@Nurzakiah Hanum terima kasih

11 September 2014 pada 3:43 PTG

salam. banyak tu..tahniahh ye

11 September 2014 pada 4:20 PTG

@Cik Itah@RRP nampak banyak sebab terkumpul dari bulam mac

Catat Ulasan

Pengikut

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. lawak santai aje - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger