Lazada Birthday Blogger Contest - lawak santai aje
LAWAK :

Lazada Birthday Blogger Contest

Jumaat, 17 Mac 2017
klik banner untuk join contest
Aku nih memang malas nak buat entri panjang-panjang.. tapi tengok contest ni macam simple.. pemilihan pemenang pun Random aje.. yang bestnya lagi ramai join contest nih lagi banyak hadiah yang di tawarkan.. huhuhuhu.. jom ramai-ramai kita join .. klik aje banner tu kalau nak join
tamat pada 23/3/2017

SYARAT-SYARAT CONTEST NIH
Each contestant (blogger) has to write a post and answer these questions on his/her blog post: 

a. What do you love about Lazada Malaysia? 
b. Top three Product picks from Lazada Malaysia (your three favorite products) 
c. How do you think Lazada Malaysia can improve? 
d. What is your birthday wish to Lazada Malaysia? 


a. What do you love about Lazada Malaysia? 

Apa yang aku suka tentang lazada ni? dah tentulah kerana pilihan serta tawaran produk dan barangan yang pelbagai.. memenuhi selera dan permintaan aku yang pelbagai.. cara pembayaran mudah.. penghantaran yang cepat dan ketepatan barang yang di pohon..
antara barangan yang aku pernah beli kat lazada ialah
b. Top three Product picks from Lazada Malaysia (your three favorite products) 

berikut 3 barangan pilihan yang ada kat wishlist aku yang aku cadang nak beli dalam masa yang terdekat.







c. How do you think Lazada Malaysia can improve?

sebenarnya pada aku lazada dah cukup sempuna.. kalau nak improve pun pada komen-komen dan review negatif.. hurmm perlu tapisan sikit.. kadangkala review yang terlalu negatif buat aku takut untuk membuat order barangan tersebut.

d. What is your birthday wish to Lazada Malaysia? 
Selamat harijadi kepada lazada untuk ulang tahunnya yang ke 5
semoga kekal cemerlang dan unggul dalam membekalkan perkhidmatan ini.
aku memang sayang betul kat lazada nih..

Share this article :

+ ulasan + 2 ulasan

17 Mac 2017 pada 11:11 PG

goodluck! jemput singgah http://shafyqahazahar.blogspot.com/

27 Mac 2017 pada 3:57 PTG

Good luck!

Catat Ulasan

Pengikut

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. lawak santai aje - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger