NUFFNANG HILANG STATUS GLITTERATI - lawak santai aje
LAWAK :

NUFFNANG HILANG STATUS GLITTERATI

Isnin, 21 Oktober 2013
MOOD PAGI NI SEDIHHHH... HUHUHUHU..

Status Nuffnang aku telah bertukar dari Glitterati menjadi Non-Glitterati.. hancur punah harapan untuk dapat kempen BE/ CPUV.. arghhhh!!!!!

Aku redha.. mungkin ini kesilapan aku.. ada 2 punca yang mungkin menjadikan status aku nih berubah menjadi Non-Glitterati

1) Kesilapann sewaktu kemaskini dan pertukaran template blog ini

2) Kewujudan Blog aku yang kedua (http://lucudanlawak.blogspot.com/) - blog ini aku wujudkan khas  untuk aku sertai Giveaway, Segmen dan Contest

aku dah hantar tiket kepada Nuffnang untuk penjelasan.

harap boleh dapat balik status Glitterati tu.. tapi kalau sebab yang ke 2, maka aku mungkin terpaksa pertimbangkan untuk tutup aje blog  tersebut.


Share this article :

+ ulasan + 6 ulasan

21 Oktober 2013 pada 11:10 PG

alahai knapa plk mcm tu..may b untuk smentara jer kot..huhu

21 Oktober 2013 pada 1:26 PTG

alamak, mama nyaris kena macam hari tu, last2 mama tak letak iklan kat blog tu...

21 Oktober 2013 pada 1:35 PTG

sabar aje la kan. kasihan man.. man ada 2 blog ya? mungkin sementara je dia tarik status tu..

21 Oktober 2013 pada 1:49 PTG

@Normi Nieza entahlah cik nor.. kena tunggu jawapan dari Nuffnang

21 Oktober 2013 pada 1:50 PTG

@Norhasniza Khalid man juga tengah pertimbangkan untuk keluarkan blog tu dari nuffnang

21 Oktober 2013 pada 1:51 PTG

@Mizz Aiza (Dunia Kecil) blog lagi satu tu untuk man sertai giveaway dan contest.. huhuhuhu.. tak sangka pulak jadi macam nih

Catat Ulasan

Pengikut

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. lawak santai aje - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger